Informacja Wójta Gminy o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego
Informacja Wójta Gminy
o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego
Na podstawie art. 35 §3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2021 poz. 735 ze zm.) oraz w związku z art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 05 sierpnia 2022r.
o dodatku węglowym (Dz.U.2022.1692 ze zm.)
Zawiadamia się,
że postępowania w sprawie wniosków mieszkańców Gminy Kornowac o przyznanie dodatku węglowego złożone przed dniem 21 sierpnia 2022r. uznaje się za sprawy szczególnie skomplikowane
a termin wypłaty dodatku węglowego wydłuża się do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku zgodnie z nowelizacją ustawy z dnia 15 września 2022r.
Powodem uznania postępowań o dodatek węglowy za sprawy szczególnie skomplikowane jest fakt nowelizacji ustawy o dodatku węglowym oraz koniecznością weryfikacji już złożonych wniosków
o dodatek.
Ponadto informujemy, iż wszystkie wnioski złożone o dodatek węglowy po dniu 21 sierpnia 2022r. mają dwumiesięcznych termin rozpatrzenia. Wypłata dodatku węglowego nastąpi po pozytywnej weryfikacji wniosków oraz po otrzymaniu środków finansowych od Wojewody.